DSpace
    • English
    • Ελληνικά
  • Ελληνικά 
    • English
    • Ελληνικά
  • Σύνδεση
Αναζήτηση 
  •   DSpace Αρχική
  • Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών
  • Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας
  • Εργασίες Τμήματος Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας
  • Αναζήτηση
  •   DSpace Αρχική
  • Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών
  • Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας
  • Εργασίες Τμήματος Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας
  • Αναζήτηση
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Αναζήτηση

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Αποτελέσματα 1-10 από 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Η Διατροφή και η Δίαιτα καταλυτικές έννοιες στη διατήρηση της Σωματικής και Ψυχικής Υγείας 

[χ.ό.] (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Thumbnail

Ιστοσελίδες πολιτικής επικοινωνίας: μελέτη - κατασκευή εργαλείου αξιολόγησης 

Tegou, Evaggelia (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Thumbnail

Destination Branding: μελέτη περίπτωσης - Νομός Ξάνθης 

Vakiani, Dimitra (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Η παρούσα πτυχιακή θα ασχοληθεί με το branding και πιο συγκεκριμένα με τον ορισμό και τη λειτουργία του destination branding. Ο τουρισμός, είναι τομέας που επηρεάζεται άμεσα από την ταυτότητα του προορισμού. Υπάρχουν ...
Thumbnail

Το επικοινωνιακό στίγμα της κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας ως προς την ψυχαγωγία και τον πολιτισμό κατά το 2010 

Ntavlantanis, Theodoros (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Thumbnail

O ρόλος της επικοινωνιακής πολιτικής στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων από τους Ο.Τ.Α. 

Aleksandratou, Anna (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Thumbnail

Η σημασία των δημοσίων σχέσεων στο χτίσιμο και την καθιέρωση της εταιρικής ταυτότητας: μελέτη εργασίας η ανάπτυξη μιας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων για την εταιρεία ShopOrganic με σκοπό την επιτυχή εισαγωγή της στην ελληνική αγορά τροφίμων 

Traianos, Dimitris (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Thumbnail

Επικοινωνιακές στρατηγικές μιας επιχείρησης για την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς της: μελέτη περίπτωσης 

Kalafatis, Nikolaos (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Thumbnail

Η χρήση του διαδικτύου στην προετοιμασία επαγγελματικών επαφών με χώρες του εξωτερικού 

Kalomenidou, Aikaterini (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Thumbnail

Μιντιακός ιμπεριαλισμός και τηλεόραση 

Palaiologou, Maria (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
Thumbnail

Εκλογές 2009: η χρήση των κοινωνικών δικτύων (social networks, web 2.0) και ειδικότερα των youtube και facebook, ως σύγχρονων μορφών πολιτικής συμμετοχής και επικοινωνίας στις εκλογές του 2009 

Lampros, Cristos (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων, 2011)
  • «
  • 1
  • 2
  • »

ESPA program
HOME | FAQ | CONTACT US
DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
 

 

Πλοήγηση

Όλο το DSpaceΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιά

Ο λογαριασμός μου

ΣύνδεσηΕγγραφή

Discover

Συγγραφέα[χ.ό.] (1)Aleksandratou, Anna (1)Kalafatis, Nikolaos (1)Kalomenidou, Aikaterini (1)Lampros, Cristos (1)Mpougioura, Argyro (1)Ntavlantanis, Theodoros (1)Palaiologou, Maria (1)Papadopoulos, Georgios (1)Tegou, Evaggelia (1)... View MoreΘέμαCommunication (4)Public relations (3)Culture (2)Greece (2)Brand name (1)Branding (1)Commerce (1)Diet (1)Digital area (1)Health (1)... View MoreDate Issued
2011 (12)

ESPA program
HOME | FAQ | CONTACT US
DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace