Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚΑΤΣΟΥΔΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
dc.date.accessioned2016-06-02T13:05:00Z
dc.date.available2016-06-02T13:05:00Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1712
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες, τόσο οι ερευνητές όσο και οι επιχειρήσεις εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην συναισθηματική νοημοσύνη. Το γεγονός αυτό είναι το αποτέλεσμα ερευνών από μια πλειάδα επιστημόνων οι οποίοι υποστηρίζουν ότι για την επαγγελματική, κοινωνική αλλά και προσωπική επιτυχία ενός ατόμου δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο η γνωστική του ευφυΐα, όπως υποστηριζόταν παλαιότερα, αλλά το πόσο ανεπτυγμένη αποτελεί η ικανότητά του στο να κατανοεί τα συναισθήματα των άλλων, γεγονός που αναφέρεται ως συναισθηματική νοημοσύνη. Η σχετικά νέα αυτή έννοια κερδίζει συνεχώς έδαφος στους επιχειρησιακούς κύκλους, αν και ακόμη αποτελεί ένα πεδίο συνεχούς δημιουργίας γνώσης αλλά και αντιμαχόμενων απόψεων στους αντίστοιχους ακαδημαϊκούς. Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασιζόμενη σε βιβλιογραφικές μελέτες, αλλά και στη διεξαγωγή έρευνας επιχειρεί να αναλύσει την έννοια και την σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης ως παράγοντας σωστής διαχείρισης των πληροφοριών αλλά και ηθικής, σε δημοσιογραφικούς φορείς και εταιρίες δημοσίων σχέσεων.el
dc.language.isootherel
dc.subjectΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑel
dc.titleΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ" ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ"el
dc.typeThesisel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής