DSpace
    • English
    • Ελληνικά
  • Ελληνικά 
    • English
    • Ελληνικά
  • Σύνδεση
Προβολή τεκμηρίου 
  •   DSpace Αρχική
  • Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών
  • Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας
  • Εργασίες Τμήματος Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας
  • Προβολή τεκμηρίου
  •   DSpace Αρχική
  • Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών
  • Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας
  • Εργασίες Τμήματος Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας
  • Προβολή τεκμηρίου
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ " ΜΙΚΡΟΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ"

Thumbnail
Προβολή/Άνοιγμα
ΓΡΙΒΑ Χ. 09_020.pdf (2.000Mb)
Ημερομηνία
2016-05
Συγγραφέας
ΓΡΙΒΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Metadata
Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
Επιτομή
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη διάδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις επιχειρήσεις καθώς και την ορθή χρήση τόσων του ηλεκτρονικού εμπορίου όσο και των διαφόρων τρόπων ηλεκτρονικής επικοινωνίας από μια επιχείρηση. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να βοηθήσει στην κατανόηση των τρόπων αλλά και των κρίσιμων σημείων για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στην εφαρμογή της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, και να τονίσει το πόσο σημαντικό είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην εποχή μας. Επιπρόσθετα ένας ακόμα στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αποτελέσει οδηγό αναφοράς (reference manual) για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με χρήση Πλατφόρμας Διαχείριση Περιεχομένου. Τέλος η εργασία αυτή αποσκοπεί στο να οδηγήσει τους αναγνώστες σε ένα προβληματισμό γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ανοίγοντας νέους δρόμους προς διερεύνηση και να βοηθήσει να ξεκαθαρίσουν μια σειρά εννοιών και όρων, που μπορούν να αποβούν χρήσιμες σε όσους θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται μια ιστορική αναδρομή στην αξιοποίηση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις, και στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια και οι διάφορες μορφές (κατηγοριοποιήσεις) του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αυτό παρουσιάζει για τις επιχειρήσεις. Τέλος παρουσιάζεται το θεσμικό (νομικό) πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα διαθέσιμα μοντέλα για την ανάπτυξη μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης και στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος από την εταιρία «Κεφαλλονίτικη Μπίρα».
URI
http://hdl.handle.net/123456789/1711
Collections
  • Εργασίες Τμήματος Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας

ESPA program
HOME | FAQ | CONTACT US
DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
 

 

Πλοήγηση

Όλο το DSpaceΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιά

Ο λογαριασμός μου

ΣύνδεσηΕγγραφή

ESPA program
HOME | FAQ | CONTACT US
DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace